Stichting Scheepvaart
“Niet te tevreden? Laat het weten”

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling of over de manier waarop u bent benaderd. Wij vinden het belangrijk om te weten waarover u ontevreden bent. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Heeft u een klacht?

Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker. Zo’n gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Wanneer dit niet het geval is, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij:

Secretariaat Stichting Scheepvaart
t.a.v. de heer A. Slot, manager
Postbus 9138
1006 AC AMSTERDAM
Telefoon: 020 586 66 66
E-mail: info@scheepvaartnet.nl

U kunt ook gebruik maken van onderstaand klachtenformulier.

Het klachtenreglement vindt u onder de button Download.

Klachtenformulier

Korte omschrijving van uw klacht *

vragen met een * zijn verplichte velden.

Anti spam check
Vul in: 303909
Copyright 2006 - 2017 Stichting Scheepvaart | Powered by Archifact CMS